Phuket

29 januari 2015 - Phuket International Airport, Thailand

29e gisteravond waren we te laat terug van de Tour naar Chiang Rai om nog langs de kleermaker te gaan. Pat moet d'r jurk nog een keer passen en vandaag worden we om 11 uur opgehaald voor de rit naar het vliegveld.
De kleermaker zou om 09.00 opengaan maar dat wordt naar goed Thais gebruik een half uurtje later. De jurk is nog niet goed, na wat gesteggel stapt de kleermaker met de jurk op de brommer om 20 minuten later weer  met de jurk te verschijnen, versteld en al.
De chauffeur voor de rit naar het vliegveld is stipt op tijd. Check in om 12.05 maar lokaal zijn er wat andere regels voor de bagage dan internationaal. Beetje overgewicht. 13.30 Op de terugweg naar Bangkok om vervolgens over te stappen voor de vlucht van 17.00 naar Puhket. Één nachtje in Puhket en dan met de boot naar Ko Lanta.

1. Regina:
    29 januari 2015
    Sawadekaa, tjaaaaaa........aan de tijden houden de Thai zich niet...kann uurtje eerder zijn of 3 maanden later.
    Ahhh geniet...Puhket, ben dr geweest..als ik mn ogen dicht doe...zie ik het nog voor mij.

Veel plezier