Terug naar Bangkok

8 februari 2015 - Krabi, Thailand

7e terug naar Bangkok, omdat we 3 uur moeten wachten op de nachttrein gaan we een stukje lopen. In de tuin van een groot huis zitten een aantal mensen op een rijtje met de voeten in een teiltje en op schoot een teiltje voor de handen. Sommigen zijn ingesmeerd met een zwart goedje. Het bleek te gaan om een groepje die gelooft in gezond eten, geen vet, vlees, geen olie en regelmatig detoxen.
Kort daarop zaten wij dus tussen een aantal druk kwebbelende dames ook met onze handen en voeten in een teiltje met kruiden en water te detoxen. Alsof wij de attractie waren moesten we met een aantal dames op de foto.
Na ook nog een hapje van en groenteschotel geproefd te hebben en een aantal malen beleefd de rest van de maaltijd afgeslagen te hebben gingen we weer verder met de wandeling op zoek naar een maaltijd met vlees, in olie gebakken.
Toch weer de nachttrein naar Bangkok maar nu eerste klas. We hebben nu een eigen coupe-tje met een wastafeltje en een stapelbed. Is al met al redelijk te doen. Rond een uurtje of negen het lampje uit want morgen om 06.30 ontbijten.
8e aankomst in Bangkok, het hotel heeft z'n beste dagen gehad, t zal ooit wel eens een chique ding zijn geweest, lang geleden. De volgende dag dus naar een ander hotel, t Baiyoke sky hotel. T hoogste gebouw in Thailand en alles super-de-luxe, hoewel.... We zijn zo gewend aan het echte Thaise eten dat het (te dure) lopend buffet zwaar tegenvalt. Uitzicht